• Dit evenement is voorbij.

Training gemeentefinanciën

17 januari 2019 van 19:30 tot 22:00

Met plezier organiseren we op donderdagavond 17 januari a.s. een training Gemeentefinanciën – de cyclus  onder leiding van Haya trainer Jan Houtenbos.

De training is erop gericht om inzicht te krijgen in de financiële cyclus van de gemeentefinanciën, zodat je als raadslid weet wanneer je op welke manier daarop kunt inspelen. Voor niet-raadsleden is de training ook interessant, omdat het begrip voor deze cyclus helpt om raadsleden tijdig opmerkzaam te maken op zaken met een financiële kant.

De locatie trachten we voor de deelnemers zo centraal mogelijk te houden, zodat de reistijd voor allen zo kort mogelijk is.  Nodig is hiervoor wel dat we tijdig weten wie mee wil doen.

Zoals gebruikelijk vragen we van de deelnemers een eigen bijdrage van € 10,-  in de kosten van de training.

Als je mee wil doen, zou je dit dan aan mij of Klaas Toereppel willen laten weten?  Dan kan door een reply-bericht op dit email of een bericht aan: opleiding-talentmanagement@vvdwestfriesland.nl

De training kan natuurlijk alleen doorgang vinden bij voldoende deelnemers. Voor je eventuele vragen over de training kun je bij mij terecht.

Datum:
17 januari 2019