Yvonne
Woont in Westwoud
Geboren te Westwoud

Waarom op de lijst?

Mijn naam is Dirk van Kampen, 29 jaar, docent MBO Entree in Hoorn en woon samen met mijn vrouw Chantal en zoon Niek in het Sudetengebied van Hoogkarspel. In april verwachten wij een dochter. Ik zing en speel gitaar in een band en ben aan het klussen in ons huis op de Streekweg. Verder ben ik actief als vrijwilliger bij meerdere verenigingen in Westwoud.

Door Robbert Oud ben ik gevraagd om bij de VVD te komen. Een enthousiaste en jonge groep die samen Drechterland verder wil helpen. In de korte tijd dat ik bij de VVD zit, voel ik mij meer dan welkom. Als nieuweling werd ik direct serieus genomen en gehoord in de vergaderingen! De VVD zet zich in voor jeugd, infrastructuur, veiligheid en natuurlijk de huizenbouw. Ook de zorg en de ouderen in onze gemeente willen wij ons graag voor inzetten. Verder wil ik mij focussen op Westwoud. Een prachtig dorp met veel verenigingsleven! Kom vooral langs op de koffie met een goed idee! Samen met u zou ik in gesprek willen gaan om ideeën uit te wisselen of uw idee een duwtje in de goede richting geven.

De VVD zet mij op nummer 3 op de lijst en daar ben ik erg trots op. Tot ziens!

Beroep

Dirk is docent op het MBO en is actief in het verenigingsleven van Westwoud.

Nevenactiviteiten